Termeni și condiții
INTRODUCERE
LABORATORUL DE FIRME SRL își desfășoară activitatea de vânzare în conformitate cu legea română.
Acest document (denumit în continuare "Termeni și Condiții"), împreună cu documentele menționate în el (Politica de confidențialitate și Politica de cookies), reprezintă:
a.un contract legal, încheiat la distanță, între clienții/consumatorii/utilizatorii site-ului www.laboratoruldefirme.ro și LABORATORUL DE FIRME SRL,
b.condițiile utilizării site-ului www.laboratoruldefirme.ro împreună cu subdomeniile acestuia (denumit în continuare "site" sau "site-ul"),
c.condițiile plasării de comenzi de produse și servicii prin intermediul site-ului,
d.condițiile folosirii informațiilor prezentate în cadrul site-ului.
Serviciile prestate și/sau vânzarea de produse, la distanță, prin mijloace electronice prin intermediul site-ului www.laboratoruldefirme.ro , se efectuează doar la solicitarea individuală a consumatorului/clientului serviciului/produsului sau a unui reprezentant al acestuia.
Prin navigarea pe site-ul www.laboratoruldefirme.ro sau prin plasarea unei comenzi sau prin folosirea informațiilor din conținutul site-ului sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Vă rugăm să citiți cu atenție înainte de a începe navigarea pe site și/sau de a plasa o comandă.
Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții și/sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul www.laboratoruldefirme.ro și/sau să nu plasați comenzi.
DEFINIREA UNOR TERMENI
• LABORATORUL DE FIRME – este denumirea comercială a LABORATORUL DE FIRME SRL CUI 49149715.
• Vânzător / Prestator – se referă la LABORATORUL DE FIRME SRL.
• Consumator – se referă la orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
• Client – se referă la orice persoană (SRL, SA, PFA, I.I., Asociații, ONG, Liber Profesioniști etc.) înregistrată la ANAF și/sau la Registrul Comerțului, indiferent de forma de organizare, care acționează în scopul îndeplinirii activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
• Clauză de declinare a responsabilității – reprezintă o declarație care limitează responsabilitățile legale ale unei entități.
• Site-ul – www.laboratoruldefirme.ro – se referă la platforma online găzduită la adresa web www.laboratoruldefirme.ro și subdomeniile acesteia.
• Comandă – reprezintă un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Consumator/Client, prin care Consumatorul/Clientul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri și/sau Servicii.
• Bunuri și Servicii – reprezintă orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Consumatorului/Clientului ca urmare a comenzii plasate pe site.
• Contract – reprezintă prezentele Termeni și Condiții împreună cu Politica de confidențialitate, Politica de Cookies și Încheierea și executarea contractelor la distanță, utilizate ca parte integrantă a documentului Termeni și Condiții.
o toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
o conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
o orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al LABORATORUL DE FIRME către Consumator, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
o informații legate de Produsele și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
o date referitoare la LABORATORUL DE FIRME sau alte date privilegiate ale acestuia.
• Conținut – se referă la:
• Despăgubire – reprezintă obligația contractuală a unei persoane sau organizații de a compensa pierderile suferite de către o altă persoană sau organizație în urma unor proceduri judiciare, cum ar fi procesele.
• Drept de autor – reprezintă dreptul legal care îi permite creatorului unei lucrări originale (cum ar fi o postare pe blog, o fotografie sau un videoclip) să decidă dacă și cum poate fi folosită acea lucrare de către alții.
• O.N.R.C. sau ONRC – se referă la Oficiul Național al Registrului Comerțului.
• A.N.C.P.I. sau ANCPI – se referă la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
IDENTITATEA FIRMEI
LABORATORUL DE FIRME se referă la LABORATORUL DE FIRME SRL, cu sediul în Câmpenești, com. Apahida, str. Salcâmilor nr. 155, jud. Cluj, înregistrată la Registrul Comertului Cluj cu nr. J12/4977/2023, Cod Unic de Identificare 49149715, captial social 100 lei, având următoarele date de contact: contact@laboratoruldefirme.ro , tel. 0775 105 746
Cum să ne contactați:
Acest Site este operat de LABORATORUL DE
Dacă aveți orice întrebare, reclamație sau comentariu cu privire la site-ul nostru sau comenzile dvs., vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin:
• e-mail: contact@laboratoruldefirme.ro
• poștă la adresa: Câmpenești, com. Apahida, str. Salcâmilor nr. 155, jud. Cluj
• formularul de contact .
INFIINTARI DE FIRME (SRL/PFA/II/IF)
Prin lansarea comenzii, consumatorul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea contractului.
Serviciile oferite sunt exclusiv pentru înregistrarea de firme noi la Registrul Comerțului.
Asigurăm, la solicitarea consumatorului, consultanță telefonică inițială privind pașii de urmat și documentele necesare, întocmim documentele, depunem dosarul online (direct sau prin colaboratorii noștri) la biroul teritorial O.N.R.C. și asigurăm consultanță telefonică privind obligațiile ulterioare. Actele emise de O.N.R.C. vor fi primite de consumator pe adresa de email înscrisă în comandă. Actele firmei noi vor fi semnate electronic de Registrul Comerțului.
LABORATORUL DE FIRME, în calitatea sa de persoană juridică, contractează cu consumatorul, în cadrul prezentului contract, o obligație de mijloace (adică obligația de a-și folosi toate capacitățile sale pentru întocmirea documentelor necesare înființării de SRL/PFA/I.I./I.F.) și nu o obligație de rezultat (adică obligația primirii onorariului în funcție de soluționarea favorabilă de către reprezentanții Registrului Comerțului a dosarului depus).
1. Obiectul Contractului
Obiectul acestui contract este obligația LABORATORUL DE FIRME de a oferi consultanță telefonică pentru înființarea firmei și de a completa, pe baza documentelor și informațiilor transmise de consumator, toate formularele necesare la Registrul Comerțului pentru înființarea de SRL/PFA/I.I.. Dosarul necesar pentru înființare va fi depus online de LABORATORUL DE FIRME, prin platforma portalonrc.ro. Dosarul necesar înființării va fi depus la ONRC doar dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
1. documentele sunt semnate de persoana vizată;
2. documentele necesare sunt scanate de solicitant fără margini, umbre și să fie perfect lizibile. Documentele poze nu vor fi acceptate;
3. identificarea vizuală a fost efectuată.
2. Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de LABORATORUL DE FIRME în momentul transmiterii pe email către consumator a formularelor completate pentru înființarea firmei, pe baza documentelor și informațiilor furnizate online de consumator până la data transmiterii formularelor.
Informațiile vor fi furnizate de consumator exclusiv prin intermediul platformei LABORATORUL DE FIRME.ro sau prin email. Nu se vor lua în considerare informațiile transmise telefonic.
3. Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuție a început, nu se pot denunța unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul rezervării de nume al firmei sau PFA/I.I./I.F., la Registrul Comerțului, de către LABORATORUL DE FIRME. Contractele de furnizare servicii începute (efectuarea rezervării de nume) nu se pot denunța unilateral de consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
1. eliberarea cu întârziere sau neeliberare documentelor firmei/PFA/I.I. nou constituite de către Registrul Comerțului;
2. în cazul în care dosarul este respins de funcționarii Registrului Comerțului pentru fapte imputabile consumatorului (cazier fiscal, penal, etc.);
3. în cazul în care consumatorul nu are clare condițiile de autorizare și LABORATORUL DE FIRME comunică acest lucru;
4. nedepunerea documentelor la ONRC pe motiv de refuz a clientului/consumatorului de parcurgere a procedurii de identificare.
Modalități returnare:
1. Consumatorul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către LABORATORUL DE FIRME. Solicitările trimise după comunicarea pe email a documentelor întocmite de LABORATORUL DE FIRME pentru semnare de către consumator nu vor fi luate în considerare.
2. Consumatorul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
3. Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
o contact@laboratoruldefirme.ro
o poștă la adresa: Câmpenești, com. Apahida, str. Salcâmilor nr. 155, jud. Cluj
o prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
1. Dacă consumatorul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, LABORATORUL DE FIRME va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei de returnat în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurată de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
2. Dacă consumatorul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, LABORATORUL DE FIRME va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitării, într-un cont IBAN cu indicativ RO, comunicat de consumator/client.
3. Cheltuielile de returnare și costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
Ne rezervăm dreptul de a utiliza un cont propriu deschis pe portalul ONRC pentru înregistrarea înființării firmei comandate de dvs. Datele dvs. personale vor fi introduse și stocate pe portalonrc.ro în condițiile și cu respectarea procedurilor impuse de Registrul Comerțului, proprietar al platformei. Menționăm că nu avem posibilitatea de a modifica sau șterge datele introduse pe portalonrc.ro.
4. Alte clauze
1. Dacă nu este din vina exclusivă a LABORATORUL DE FIRME, în cazul refacerii sau modificării documentelor deja întocmite de LABORATORUL DE FIRME, la solicitarea consumatorului sau a funcționarilor O.N.R.C., consumatorul va plăti suplimentar 200 lei.
2. LABORATORUL DE FIRME asigură, la solicitarea consumatorului, consultanță telefonică în programul de lucru al LABORATORUL DE FIRME, afișat pe site, până la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înființare PFA/I.I./SRL și încă o zi calendaristică după soluționarea dosarului la ONRC. Consultanța se limitează la maxim 3 convorbiri telefonice, cu durata cumulată de maxim 30 de minute. Menționăm că consultanța nu presupune îndrumarea pentru completarea de formulare sau activități privind ținerea contabilității sau lucrărilor fiscale.
3. Durata contractului se termină la o zi calendaristică de la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înființare PFA/I.I./SRL -ului dacă acesta nu este denunțat unilateral de către una dintre părți.
4. LABORATORUL DE FIRME NU asigură consultanță pe email.
5. Actul costitutiv întocmit pentru înființarea de SRL are clauze standard, fiind un formular tip stipulat în legea 265/2022. Pentru stipularea de clauze noi sau modificarea celor existente, clientul va plăti un tarif suplimentar stabilit în funcție de fiecare situație în parte (numărul de clauze și complexitatea acestora).
6. Consumatorul va verifica corectitudinea datelor înscrise în documentele tehnoredactate de către LABORATORUL DE FIRME și nu are vreo pretenție ulterioară față de acesta în cazul în care în cuprinsul documentelor au fost înscrise date/informații eronate.
7. LABORATORUL DE FIRME va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fără a leza buna desfășurare a activității consumatorului. LABORATORUL DE FIRME nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la O.N.R.C.
8. LABORATORUL DE FIRME nu este în niciun moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută.
9. LABORATORUL DE FIRME nu este responsabil și nu va plăti în niciun fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
10. LABORATORUL DE FIRME poate în orice moment să refuze îndeplinirea obligațiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
11. Consumatorul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, cât și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfășoare activitatea de prestație pe toată perioada contractului la un nivel corespunzător și la termenele cerute;
12. Consumatorul va plăti tariful și taxele O.N.R.C.;
13. Consumatorul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
14. Consumatorul se face responsabil de legalitatea tuturor documentelor și informațiilor puse la dispoziția LABORATORUL DE FIRME;
15. Consumatorul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
o toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
o nu semnează în numele altei persoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
o pentru toate documentele puse la dispoziție LABORATORUL DE FIRME are acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente pentru prelucrarea datelor;
o a transmis Politica de confidențialitate persoanelor vizate a căror date personale se află în documentele transmise de consumator.
16. LABORATORUL DE FIRME oferă serviciile stipulate în prezentul contract în programul de lucru menționat pe www.laboratoruldefirme.ro .
INREGISTRAREA DE MENTIUNI SI OBTINEREA DE DOCUMENTE DE LA ONRC
Prin lansarea comenzii, clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Serviciile oferite sunt exclusiv pentru înregistrarea modificărilor de firmă la Registrul Comerțului:
Asigurăm telefonic, la solicitarea clientului, consultanță telefonică inițială privind pașii de urmat și documentele necesare, întocmim documentele, depunem dosarul online (direct sau prin colaboratorii noștri) la biroul teritorial O.N.R.C. și asigurăm telefonic consultanță privind obligațiile ulterioare. Actele emise de O.N.R.C. vor fi primite de client pe adresa de email înscrisă în comandă. Actele firmei noi vor fi semnate electronic de Registrul Comerțului.
LABORATORUL DE FIRME, în calitatea sa de persoană juridică, contractează cu clientul, în cadrul prezentului contract, o obligație de mijloace (adică obligația de a-și folosi toate capacitățile sale pentru întocmirea documentelor necesare modificărilor de firme la ONRC) și nu o obligație de rezultat (adică obligația primirii onorariului în funcție de soluționarea favorabilă de către reprezentanții Registrului Comerțului, a dosarului depus).
1. Obiectul Contractului
Reprezintă obligația LABORATORUL DE FIRME de a oferi consultanță telefonică pentru modificările de firme la ONRC și de a completa, pe baza documentelor și informațiilor transmise de client, toate formularele necesare la Registrul Comerțului pentru modificările de SRL/PFA/I.I./I.F. Dosarul necesar pentru modificare va fi depus online de LABORATORUL DE FIRME, prin platforma portalonrc.ro. Dosarul necesar modificării va fi depus la ONRC doar dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
1. Documentele sunt semnate de persoana vizată;
2. Documentele necesare sunt scanate de solicitant fără margini, umbre și perfect lizibile. Documentele poze nu sunt acceptate.
3. Identificarea vizuală a fost efectuată.
2. Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de LABORATORUL DE FIRME în momentul transmiterii pe email către client a formularelor completate pentru modificarea firmei, pe baza documentelor și informațiilor furnizate online de client până la data transmiterii formularelor.
Informațiile vor fi furnizate de client exclusiv prin intermediul platformei LABORATORUL DE FIRME.ro sau prin email. Nu se vor lua în considerare informațiile transmise telefonic.
3. Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Clientul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuție a început, nu se pot denunța unilateral de către consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul completării documentelor necesare mențiunii și trimiterea acestora la semnat către client/consumator. Contractele de furnizare servicii începute , nu se pot denunța unilateral de către consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
• Soluționarea cu întârziere a dosarului de către funcționarii ONRC.
• Erori de formă (greșeli de ortografie sau de date) care se pot modifica.
• Nedepunerea documentelor la ONRC pe motiv de refuz a clientului/consumatorului de a parcurge procedura de identificare.
• Nedepunerea documentelor la ONRC pe motivul lipsei documentelor necesare.
Modalități returnare:
1. Clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către LABORATORUL DE FIRME. Solicitările trimise după completarea documentelor si trimiterea la semnare, nu se vor lua în considerare. Clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
2. Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin:
o email la adresa: contact@laboratoruldefirme.ro
o poștă la adresa: Câmpenești, com. Apahida, str. Salcâmilor nr. 155, jud. Cluj
o prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
1. Dacă clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, LABORATORUL DE FIRME va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurată de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de client.
2. Dacă clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, LABORATORUL DE FIRME va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitării, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
3. Cheltuielile de returnare și costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de client.
4. Alte clauze
1. Dacă nu este din vina exclusivă a LABORATORUL DE FIRME, în cazul refacerii sau modificării documentelor deja întocmite de LABORATORUL DE FIRME, la solicitarea clientului sau a funcționarilor O.N.R.C., acesta va plăti suplimentar 200 lei.
2. LABORATORUL DE FIRME asigură, la solicitarea clientului, consultanță telefonică în programul de lucru al LABORATORUL DE FIRME, până la data soluționării de către O.N.R.C. a dosarului de înregistrare mențiune și încă 10 zile calendaristice după soluționarea dosarului la ONRC. Consultanța se limitează la maxim 5 convorbiri telefonice, cu o durată cumulată de maxim 60 de minute. Consultanța nu presupune îndrumarea pentru completarea de formulare sau activități privind ținerea contabilității sau lucrărilor fiscale.
3. LABORATORUL DE FIRME NU asigură consultanță pe email.
4. LABORATORUL DE FIRME depune dosarul la O.N.R.C. direct sau prin colaboratorii aleși de acesta. Clientul este de acord cu modalitatea privind depunerea dosarului la O.N.R.C. fără a contesta persoana sau firma care depune dosarul la Registrul Comerțului.
5. LABORATORUL DE FIRME va executa serviciile care fac obiectul prezentului contract în timp util, fără a leza buna desfășurare a activității clientului. LABORATORUL DE FIRME nu poate garanta un termen maxim de întocmire și/sau depunere a dosarului la O.N.R.C.
6. LABORATORUL DE FIRME nu este în niciun moment responsabil pentru eventualele modificări survenite la Registrul Comerțului, legate de taxe și documentația cerută.
7. LABORATORUL DE FIRME nu este responsabil și nu va plăti în niciun fel eventualele erori provocate de Registrul Comerțului.
8. LABORATORUL DE FIRME va tehnoredacta documentele necesare înregistrării mențiunii pe baza datelor puse la dispoziție de client și a informațiilor aflate pe site-uri oficiale ale instituțiilor, ANAF, ONRC.
9. LABORATORUL DE FIRME poate, în orice moment, să refuze îndeplinirea obligațiilor contractuale, caz în care va returna în totalitate sumele încasate de la beneficiar.
10. Clientul va pune la dispoziție prestatorului toată documentația necesară, precum și informațiile corecte și complete, pentru ca acesta să-și desfășoare activitatea de prestare pe toată perioada contractului la un nivel corespunzător și la termenele cerute;
11. Clientul va plăti tariful și taxele O.N.R.C.;
12. Clientul va plăti taxele pentru livrarea sau primirea documentelor prin curier și/sau Poștă;
13. Clientul se face responsabil de legalitatea tuturor documentelor și informațiilor puse la dispoziția LABORATORUL DE FIRME;
14. Clientul declară pe propria răspundere, cunoscând sancțiunile prevăzute de art. 326 Cod penal, că:
o toate documentele furnizate sunt conforme cu originalul;
o nu semnează în numele altei persoane și/sau nu reprezintă o altă persoană;
o pentru toate documentele puse la dispoziție LABORATORUL DE FIRME, are acordul expres al tuturor deținătorilor acelor documente pentru prelucrarea datelor;
o a transmis Politica de confidențialitate, anexă la prezentul contract, persoanelor vizate a căror date personale se află în documentele transmise de client;
Ne rezervăm dreptul de a utiliza un cont propriu deschis pe portalul ONRC pentru înregistrarea mențiunii comandate de dumneavoastră. Datele dumneavoastră personale vor fi introduse și stocate pe portalonrc.ro în condițiile și cu respectarea procedurilor impuse de Registrul Comerțului, proprietar al platformei. Menționăm că nu avem posibilitatea de a modifica sau șterge datele introduse pe portalonrc.ro.
Prin lansarea comenzii, consumatorul/clientul își exprimă acordul prealabil expres pentru începerea executării contractului și confirmă că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului.
Prin transmiterea comenzii, clientul/consumatorul împuternicește un reprezentant al LABORATORUL DE FIRME.ro să solicite la Registrul Comerțului un Certificat Constatator / Furnizare Informații / Informare ONRC și este de acord ca acest reprezentant să figureze ca solicitant pe Certificatul Constatator / Furnizare Informații și împuternicește în mod expres pe LABORATORUL DE FIRME să plătească în numele său taxa de la Registrul Comerțului.
Prin lansarea unei comenzi pe site-ul www.laboratoruldefirme.ro, clientul/consumatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail și telefon) prin care LABORATORUL DE FIRME.ro își derulează operațiunile și confirmă că datele introduse sunt corecte și s-a informat despre documentul necesar nevoilor sale (certificat constatator sau furnizare informații). LABORATORUL DE FIRME.ro nu poate fi făcut responsabil în cazul în care entitățile/autoritățile la care prezintă documentul comandat nu îl acceptă.
1. Obiectul Contractului
Reprezintă obligația LABORATORUL DE FIRME de a întocmi documentele și de a depune online actele necesare pentru obținerea de la Registrul Comerțului (O.R.C.) a unui Certificat Constatator / Furnizare de Informații / Informare ONRC.
2. Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de LABORATORUL DE FIRME la momentul transmiterii comenzii în numele consumatorului pe platforma ONRC, prin care se solicită în numele consumatorului Certificatul Constatator / Furnizare de Informații / Informare ONRC. LABORATORUL DE FIRME nu poate garanta un timp de soluționare a cererii la O.N.R.C.
Livrare Certificat Constatator / Furnizare de Informații / Informare ONRC.
În câteva minute (în condiții de funcționare optimă a serverului ONRC) după confirmarea plății, veți primi pe email documentul solicitat împreună cu factura. În situația în care serverul ONRC nu funcționează corect în momentul lansării comenzii, vom repeta procedura până în momentul în care vom obține certificatul constatator / furnizarea de informații / informare ONRC comandată. Operațiunea de repetare se face în maxim 5 minute din momentul în care primim din partea ONRC rezoluția de cerere refuzată. Operațiunea de repetare se poate face în programul afișat pe site.
Comenzile consumatorilor/clienților vor intra în lucru după confirmarea plății de către cumpărător/client (în cazul plăților prin VIRAMENT) sau de către procesatorii de plăți (în cazul plăților cu CARDUL). Comenzile sunt livrate în format electronic, pe adresa de email a comenzii, după aproximativ 10 – 20 de minute de la confirmarea plății în programul afișat pe site. În cazul excepțional în care serverul ONRC nu este funcțional, timpul de livrare poate fi de până la 24 de ore.
Certificatul Constatator / Furnizarea de Informații / Informare ONRC este eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, LABORATORUL DE FIRME nefiind în niciun fel responsabil pentru conținutul documentului eliberat.
Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Certificatului Constatator / Furnizarea de Informații / Informare ONRC, pentru a putea fi în legătură directă cu Registrul Comerțului în procesul de intermediere a documentelor solicitate.
3. Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul platii taxei la ONRC si înregistrării cererii necesare obținerii certificatului constatator / furnizarii de informatii / informarii ONRC pe platforma ONRC. Contractele de furnizare servicii începute (înregistrarea cererii pe platforma ONRC si plata taxei ONRC), nu se pot denunța unilateral de consumator.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
1. eliberarea cu întârziere a certificatului constatator / furnizarii de informatii / informare ONRC de catre Registrul Comertului.
2. introducerea de către consumator/client a unor date incorecte în formularul de comandă, care vor duce la eliberarea unui alt document decât cel necesar.
Modalități returnare:
1. Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către LABORATORUL DE FIRME. Solicitările trimise după înregistrarea cererii pe platforma ONRC, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
2. Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
o contact@laboratoruldefirme.ro, sau
o poștă la adresa: Câmpenești, com. Apahida, str. Salcâmilor nr. 155, jud. Cluj
o prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
1. Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, LABORATORUL DE FIRME va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
2. Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, LABORATORUL DE FIRME va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
3. Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
OBTINEREA DE CF/EXTRASE PLAN CADASTRAL
Prin transmiterea comenzii, clientul/consumatorul împuternicește LABORATORUL DE FIRME să solicite de la Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară: Extras Carte Funciară / Extras Plan Cadastral și împuternicește în mod expres pe LABORATORUL DE FIRME să plătească în numele său taxa către Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
1. Obiectul Contractului
Reprezintă obligația LABORATORUL DE FIRME de a întocmi documentele și de a le depune online, necesare obținerii de la Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară (A.N.C.P.I.), a unui Extras Carte Funciară / Extras Plan Cadastral.
2. Prestarea Completă a Serviciilor
Se consideră că serviciul este complet prestat de LABORATORUL DE FIRME la momentul transmiterii comenzii în numele consumatorului/clientului pe platforma A.N.C.P.I., prin care se solicită în numele consumatorului Extras Carte Funciară / Extras Plan Cadastral. LABORATORUL DE FIRME nu poate garanta un timp de soluționare a cererii la A.N.C.P.I.
Livrare extras carte funciara / plan cadastral
1. Extrasele de carte funciară / plan cadastral se livrează în câteva minute de la confirmarea plății dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
o Imobilul este gestionat de sistemul informatic integrat de cadastru și carte funciară. Dacă imobilul nu este gestionat de sistemul informatic, funcționarii A.N.C.P.I. vor face manual conversia în format electronic, operațiune care durează minim 2 zile lucrătoare.
o Datele introduse în formular sunt corecte.
o Serverul A.N.C.P.I. funcționează optim.
o Comenzile au plata confirmată în zilele lucrătoare între orele 08.00 – 17.00. Comenzile plătite în afara programului se procesează în următoarea zi lucrătoare.
2. Comenzile consumatorilor vor intra în lucru după confirmarea plății de către cumpărător (în cazul plăților prin VIRAMENT) sau de către procesatorii de plăți (în cazul plăților cu CARDUL). Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan Cadastral va fi transmis clientului pe adresa de email înscrisă în formularul de comandă.
3. Extrasul Carte Funciară / Extrasul Plan Cadastral este eliberat cu semnătură electronică de Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară, LABORATORUL DE FIRME nefiind în niciun fel responsabil pentru conținutul documentului eliberat.
Ne rezervăm dreptul de a utiliza o adresă de email proprie pe cererea de obținere a Extrasului Carte Funciară / Extrasului Plan Cadastral, pentru a putea fi în legătură directă cu Agenția de Cadastru și Publicitate Imobiliară în procesul de intermediere a documentelor solicitate.
3. Politica de returnare/anulare
Condiție Generală
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Contractele de furnizare de servicii a căror execuţie a început, nu se pot denunta unilateral de consumator.
Momentul de început al execuției contractului este momentul înregistrării cererii necesare obținerii extrasului de carte funciara sau de plan cadastral pe platforma ANCPI. Contractele de furnizare servicii începute (înregistrarea cererii pe platforma ONRC), nu se pot denunța unilateral de consumator/client.
Nu constituie motiv de returnare/anulare:
1. eliberarea cu întârziere a extrasului de către ANCPI.
2. situația în care Imobilul introdus NU a fost identificat automat in baza de date ANCPI, acest lucru ducând la o întârziere pentru livrarea documentului solicitat.
3. introducerea de către consumator/client a unor date incorecte în formularul de comandă, care vor duce la eliberarea unui alt document decât cel necesar.
Modalități returnare:
1. Consumatorul/clientul poate solicita returnarea sumei plătite în maxim 60 de zile de la data plății către LABORATORUL DE FIRME. Solicitările trimise după înregistrarea cererii pe platforma ANCPI, nu se vor lua în considerare. Consumatorul/clientul face solicitarea precizând numărul de comandă și adresa de email comunicată la momentul comenzii.
2. Cererea de returnare a sumei încasate se poate face prin email la adresa:
o contact@laboratoruldefirme.ro, sau
o poștă la adresa: Câmpenești, com. Apahida, str. Salcâmilor nr. 155, jud. Cluj
o prin formularul de contact.
Cheltuielile privind comunicarea sunt suportate exclusiv de consumator/client.
1. Dacă consumatorul/clientul plătește cu cardul, în cazul returnării sumei, LABORATORUL DE FIRME va notifica procesatorul de plăți CARD pentru creditarea sumei încasate în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea solicitării de retur. Returnarea sumei este asigurata de procesatorul de plăți CARD conform politicii de returnare a emitentului cardului folosit de consumator.
2. Dacă consumatorul/clientul plătește prin virament bancar, în cazul returnării sumei, LABORATORUL DE FIRME va restitui suma încasată în maxim 14 zile de la primirea solicitarii, într-un cont IBAN care începe cu RO, comunicat de consumator/client.
3. Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv comisioanele bancare și cele pentru plata online și TVA aferent, vor fi suportate de consumator/client.
GAZDUIRE SEDIU SOCIAL
GARANTAT BANII INAPOI DACA NU ESTI MULTUMIT
1. Obiectul garanției
LABORATORUL DE FIRME ține foarte mult la satisfacția clienților și consumatorilor săi. Acesta este motivul pentru care oferă prezenta garanție de returnare a banilor, fără a fi nevoie de o motivare și fără alte consecințe, cu respectarea cumulativă a termenilor de mai jos.
2. Termeni garanție
LABORATORUL DE FIRME oferă garanția banilor înapoi fără a fi nevoie de motivare sau alte consecințe, cu respectarea următorilor termeni:
Serviciul să nu fie prestat complet. După prestarea completă a serviciului, clientul sau consumatorul are posibilitatea utilizării serviciului primit fără ca LABORATORUL DE FIRME să se poată opune.
Dosarul să fie respins la ONRC pentru motive care țin de LABORATORUL DE FIRME. Dacă repezentantul firmei are cazier fiscal / judiciar sau nu completați dosarul cu informațiile/documentele solicitate de ONRC restituirea banilor nu se va face.
Solicitarea rambursării să se facă prin completarea formularului de contact.
Clientul / consumatorul să ofera suficiente informații pentru identificarea comenzii (număr comandă și adresă de email).
IDENTIFICAREA CLIENTILOR/CONSUMATORILOR
Prin transmiterea comenzilor, clienții/consumatorii își dau acordul pentru identificarea lor de către reprezentanții LABORATORUL DE FIRME.ro. Identificarea clienților/consumatorilor se poate face la sediul LABORATORUL DE FIRME sau prin identificare vizuală online.
Identificarea vizuală online reprezintă procesul de recunoaștere unică prin sistem video a persoanei fizice, pe baza documentelor transmise și/sau informațiilor comunicate de persoana fizică, în conformitate cu modul privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului nr. 2016/679.
Scopul identificării vizuale online este de a asigura că persoana cu care intră în relații contractuale este aceeași cu persoana vizată pentru care LABORATORUL DE FIRME prelucrează datele personale, în baza temeiului juridic stipulat în Art. 6 (1) b GDPR, respectiv executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract.
În cazul în care identificarea persoanei vizate se face prin identificarea vizuală online, clientul poate folosi una dintre următoarele metode de identificare:
A. Persoana vizată inițiază procesul de recunoaștere prin sistem video cu un reprezentant LABORATORUL DE FIRME, în scopul confirmării calității atribuite acestuia.
În acest sens, persoana vizată contactează reprezentantul LABORATORUL DE FIRME la numărul de telefon comunicat, prin utilizarea uneia dintre aplicațiile WhatsApp sau Telegram și camera video a telefonului. Programul de lucru pentru contactarea reprezentantului LABORATORUL DE FIRME este în fiecare zi lucrătoare de luni până vineri, între orele 09.00 – 16.00. În cazul în care identificarea vizuală online se întrerupe din motive tehnice independente de voința solicitantului și/sau a LABORATORUL DE FIRME, se va transmite un mesaj contribuabilului pe adresa de poștă electronică cu privire la faptul că trebuie să reia procedura de recunoaștere.
B. Persoana vizată își va face o poză împreună cu cartea sa de identitate. Poza în care apare persoana care va semna actele, împreună cu cartea de identitate, se va comunica prin email, fișierul fiind parolat.
În cazul în care identificarea persoanei vizate nu este posibilă sau reprezentantul LABORATORUL DE FIRME nu este sigur de identitatea persoanei vizate, LABORATORUL DE FIRME se află în imposibilitatea îndeplinirii obligațiilor contractuale.
LABORATORUL DE FIRME nu stochează imaginile prelucrate în timpul identificării vizuale.
Clientul este obligat ca documentele transmise în format electronic să fie scanate conform cerințelor instituțiilor destinatare, în conformitate cu originalul, iar informațiile furnizate să fie reale și corecte, cu aplicarea prevederilor art. 322 Cod Penal. În cazul în care documentele și informațiile puse la dispoziția LABORATORUL DE FIRME.ro nu sunt corecte și reale, clientul/consumatorul își asumă întreaga răspundere civilă și penală ce decurge din acest lucru.
SEMNAREA DOCUMENTELOR
Consumatorii sau clienții pot semna documentele primite de la LABORATORUL DE FIRME, în 3 moduri
1. Cu semnătură electronică calificată.
2. Cu semnătură olografă aplicată cu pix albastru pe documentele primite de la LABORATORUL DE FIRME și tipărite la o imprimantă.
Pentru modul 2, semnătura trebuie să fie foarte asemănătoare cu cu specimenul de semnătură (dat la înființarea firmei).
Prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții, consumatorii sau clienții declară că au luat la cunoștință despre faptul că, în situația în care semnătura nu este asemănătoare cu specimenul de semnătură (dat la înființarea firmei) aflat la Registrul Comerțului, funcționarii ONRC vor solicita prezența lor (consumatorilor/clienților) la ghișeul ONRC pentru semnare.
Prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții, consumatorii sau clienții declară că au luat la cunoștință despre faptul că, funcționarii ONRC (în cazul în care au anumite suspiciuni) au dreptul să solicite prezența lor (consumatorilor/clienților) la ghișeul ONRC pentru semnare.
Solicitarea consumatorilor/clienților, de către funcționarii ONRC pentru semnarea documentelor la ghișeul ONRC, nu este imputabilă LABORATORUL DE FIRME.
TRANSMITEREA ONLINE A DOCUMENTELOR
Protejarea Documentelor Trimise
Vă rugăm ca TOATE documentele trimise să fie cu parolă. Parola o comunicați doar prin SMS la numărul de telefon primit de la LABORATORUL DE FIRME în urma comenzii. SMS-ul se va trimite de pe numărul dvs. de telefon trecut în comandă.
Clientul/consumatorul înțelege că pentru orice document, fără respectarea procedurii de transmitere primită în urma comenzii și fără parolă, trasmis online, este singurul răspunzător de eventualele prelucrări neautorizate ale datelor din respectivul document.
Scanarea și Comunicarea Documentelor
Serviciul ONLINE se bazează în principal pe transmiterea documentelor în format electronic. Formatul acceptat de Registrul Comerțului , Direcția Vămilor, Administrația Financiară pentru fisierele transmise electronic, este PDF. De accea vă rugăm ca documentele trasmise să fie cu extensia PDF și să fie scanate câte un document în fișier. (Exemplu: dacă copia contractului de proprietate are 4 pagini, aceste 4 pagini trebuie scanate într-un singur fișier)
Documentele trimise de dvs. pe email vor fi tipărite la imprimantă de funcționarii O.R.C., ANAF, VAMĂ, etc. (după caz) și aceștia nu vor accepta ca documentele arhivate de ei să conțină: colțuri de masă, degete, pixuri, margini colorate, etc.
Vă rog să faceți diferență între fotografiat cu telefonul și scanat cu telefonul. Nu fotografiați cu telefonul documentele transmise !!!!! Aparatul foto al telefonului nu încadrează documentul complet.
Transmiteți documentele doar scanate conform și arhivate cu parolă!!
POLITICA DE FACTURARE SI PLATI
Consumatorul/clientul comandă produsul sau serviciul dorit prin formularul de comandă existent pe site la pagina web a produsului sau serviciului dorit. Odată cu transmiterea formularului de comandă, va primi în mod automat sau programat un email în care se regăsesc pașii de urmat, modalitățile de plată și proforma pentru serviciul sau produsul comandat.
După confirmarea plății consumatorului, LABORATORUL DE FIRME va emite factura, pe numele furnizat de catre consumator prin intermediul formularului de comandă. Consumatorul/clientul este direct responsabil pentru înregistrarea facturii primite de la LABORATORUL DE FIRME în contabilitatea firmei pe numele căreia s-a emis factura.
Factura emisă va contine:
• comisionul firmei pentru intermedierea obținerii documentelor eliberate de Registru Comerțului.
• taxa platită de LABORATORUL DE FIRME în numele consumatorului la Registrul Comerțului / ANCPI pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de certificate constatatoare, furnizare de informații, extrase carte funciara și extrase plan cadastral).
• taxele de înregistrare percepute de ONRC.
Factura emisă de LABORATORUL DE FIRME se va transmite în format electronic cu respectarea art.319 alin 1 si 4 cod fiscal.
Acceptarea de client a facturii electronice poate include orice acord scris, formal sau informal, precum și un accept tacit, cum ar fi faptul că a procedat la procesarea ori plata facturii electronice. Acceptul clientului de a utiliza factura electronică reprezinta confirmarea acestuia ca deține mijloacele tehnice necesare primirii facturii electronice, precum și că are capacitatea de a asigura autenticitatea originii, integritatea conținutului și lizibilitatea facturii.
Dacă consumatorul va solicita factura în format fizic, LABORATORUL DE FIRME va transmite prin intermediul serviciului de curierat factura solicitată, costurile de livrare fiind suportate în totalitate de către consumator.
Plata pentru achiziția de produse și servicii prin site se poate face de catre consumator în 2 modalități:
• plata în avans prin virament bancar cu O.P., folosind datele din proforma primită pe email în urma transmiterii comenzii. Comanda va intra în lucru doar după transmiterea dovezii plății de către consumator, la adresa de email contact@laboratoruldefirme.ro și recepționarea acesteia de către LABORATORUL DE FIRME.
• plata în avans cu CARDUL prin intermediul procesatorului de plăți CARD. Comenzile consumatorilor vor intra în lucru după confirmarea plății de către procesatorul de plăți Card.
Dacă optați pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor introduse în formularul de plată se face prin intermediul procesatorilor de plați cu cardul , LABORATORUL DE FIRME nu poate prelucra (accesa, stoca, etc) în nici un fel datele referitoare la cardul dumneavoastră.
În cazul plății online cu cardul, banca emitentă va proceda la validarea și autorizarea plății. În situația în care, tranzacția nu se procesează din motive independente nouă, comanda nu se va prelucra și nu vom avea nicio obligație să livrăm serviciile sau produsele comandate. Cauzele privind neautorizarea plății cu cardul se pot verifica la banca emitentă a cardului.
PRETURI SI TAXE
• Preturile din comenzile facute sunt valabile 48 de ore de la momentul plasarii comenzii.
• Prețurile produselor sau serviciilor vor putea fi actualizate/modificate în orice moment de către LABORATORUL DE FIRME, fără o notificare prealabila, iar această actualizare/modificare va înlocui orice preț anterior. Pentru comenzile transmise anterior modificării prețurilor, aflate in perioada de valabilitate a comenzi, se vor aplica prețurile de la momentul plasării efective a comenzii.
• In situatia modificari preturilor, dupa perioada de valabilitate a comenzii, consumatorul/clientul va face o noua comanda cu noul pret.
• Prețurile bunurilor și serviciilor afișate pe site sunt exprimate în RON și includ toate taxele fiscale (LABORATORUL DE FIRME nu este înregistrată în scopuri de TVA) conform legislației române în vigoare.
• Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă pe site la pagina web a produsului sau serviciului dorit.
• Taxa platită de LABORATORUL DE FIRME în numele consumatorului la Registrul Comerțului pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de certificate constatatoare, furnizare de informații, informare ONRC) face parte din prețul de livrare.
• Taxa platită de LABORATORUL DE FIRME în numele consumatorului la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară pentru eliberarea documentelor comandate (pentru intermedierile de extrase carte funciară și extrase plan cadastral) face parte din prețul de livrare.
• În cazul inființărilor de firme si mențiunilor ONRC, consumatorul va plăti suplimentar prețului afișat pe site și taxele de înregistrare ale ONRC – menționate deasemenea pe site.
POLITICA DE LIVRARE
Livrarea serviciilor comandate prin intermediul site, se realizează exclusiv pe cale electronică la adresa de e-mail indicată de dumneavoastră la transmiterea comenzii.
GARANTII SI MODUL DE ACORDARE A ACESTORA
Garanții în cazul serviciilor
În cazul înregistrării de menținui sau firme noi la Registrul Comerțului (ONRC), datorită practicilor neunitare la oficiile O.N.R.C. din România, LABORATORUL DE FIRME nu poate garanta soluționarea pozitiva a dosarului de înregistrare. În cazul soluționărilor negative, LABORATORUL DE FIRME nu poate fi tras la răspundere din momentul în care cu aceleași documente, soluția a fost una pozitivă la un alt oficiu al O.N.R.C. sau la un alt funcționar O.N.R.C. Cu toate acestea, LABORATORUL DE FIRME va depune eforturi rezonabile pentru refacerea/completarea dosarului și obținerea înregistrării.
În cazul intermedierilor de certificate constatatoare / furnizare de informatii / extrase de carte funciară / extrase de plan cadastral, LABORATORUL DE FIRME nu poate garanta un anumit conținut sau lizibilitatea sporită pentru respectivele documente, deoarece acestea sunt eliberate de entități independente de LABORATORUL DE FIRME.
COMUNICAREA
Comunicarea LABORATORUL DE FIRME cu Consumatorul/Clientul, se poate realiza telefonic (folosind numerele aflate la pagina Contact a site), prin chat online, prin intermediul formularului de contact aflat pe site, remote prin intermediul aplicației Teamviewer sau pe cale electronică la adresa de e-mail indicată în emailul primit în urma transmiterii comenzii.
Comunicarea Consumatorului/Clientului cu LABORATORUL DE FIRME, se poate realiza telefonic (folosind numerele aflate la pagina Contact a site), prin chat online, prin intermediul formularului de contact aflat pe site, remote prin intermediul aplicației Teamviewer sau pe cale electronică la adresa de e-mail indicată în emailul primit în urma transmiterii comenzii, precum și prin intermediul rețelelor sociale indicate pe site.
LIMITAREA RESPONSABILITATII
Nici o prevedere din prezentele Termeni și Condiții nu vă afectează drepturile legale în calitate de consumator.
LABORATORUL DE FIRME nu va avea nici o responsabilitate pentru pierderi, daune sau costuri de orice fel, indiferent de proveniență (inclusiv, dar fără a se limita la neglijență), direct sau indirect, în conformitate cu sau în legătură cu site-ul nostru sau conținutul și utilizarea dumneavoastră sau bazându-se pe site-ul nostru sau pe Conținut.
Cu excepția cazurilor în care acest lucru este interzis prin lege, nu vom fi în niciun caz răspunzători față de dumneavoastră pentru orice daune indirecte, subsecvente, speciale, incidentale sau punitive, costuri sau pierderi de orice fel, inclusiv, dar fără a se limita la date pierdute, profituri pierdute sau întreruperea activității.
LABORATORUL DE FIRME nu garantează că site-ul LABORATORUL DE FIRME.ro, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la LABORATORUL DE FIRME.ro sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, LABORATORUL DE FIRME fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site.
MODIFICAREA PREZENTELOR CONDITII SI A SITE
Putem schimba oricand toate sau orice parte a site-ului nostru, inclusiv prin adăugarea, eliminarea sau modificarea oricărui Conținut. Este posibil să vă înștiințăm în prealabil, dar nu ne asumăm această obligație.
Site-ul nostru nu va fi disponibil mereu pentru dvs.. Putem modifica, suspenda sau retrage funcționarea sau accesul la site-ul nostru în orice moment, fie în mod temporar sau permanent, inclusiv din motive de mentenanță și alte motive tehnice. Este posibil să vă înștiințăm în prealabil, dar nu ne asumăm această obligație.
Ca toate serviciile bazate pe software, website-ul nostru poate întâmpina erori sau dificultăți neprevăzute. Nu ne asumăm responsabilitatea de a păstra mereu Conținutul și website-ul nostru sau de a furniza corecții, actualizări sau lansări în legătură cu acestea.
Site-ul nostru este un mediu dinamic și uneori pot apărea inexactități și erori. Noi nu suntem responsabili pentru (și nu aprobăm sau susținem în mod automat) Conținutul dumneavoastră sau al oricărui alt Utilizator de pe site-ul nostru și ar trebui să se aplice prudența specială atunci când îl utilizați. Cautați întotdeauna sfaturi de specialitate atunci când este necesar. Orice activitate bazată pe materialele de pe site-ul nostru va fi pe propriul dumneavoastră risc.
Putem actualiza acești Termeni și Condiții (1) pentru a reflecta modificările serviciilor noastre sau ale modului în care ne desfășurăm activitatea, (2) din motive juridice, de reglementare sau de securitate sau (3) pentru a preveni abuzurile ori daunele.
Dacă modificăm aceste condiții NU vă vom notifica în prealabil. Fiecare versiune a prezentelor termeni și condiții vor afișa data de la care intră în vigoare, avand grijă să păstrăm și variantele vechi. Dacă nu acceptați noile condiții, trebuie să nu mai utilizați/vizionați site. Eventualele corectări de gramatică sau/și ortografie nu vor fi considerate modificări ale prezentelor termeni și condiții.
LEGEA APLICABILA, JURISDICTIA SI SOLUTIONAREA LITIGIILOR
Orice nemulțumire legată de accesarea sau/și utilizare site www.laboratoruldefirme.ro , efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct prin email la adresa contact@laboratoruldefirme.ro.
Comunicarea privind nemulțumirea dvs. trebuie să conțină în mod obligatoriu:
a) numele, prenumele și datele de identificare ale consumatorului;
b) numele şi calitatea reprezentantului consumatorului şi dovada calităţii de reprezentant al acestuia, în cazul firmelor;
c) prezentarea obiectului nemulțumirii;
d) cuantumul pretenţiilor şi, după caz, modul de calcul al acestora (dacă este cazul);
e) dovada achiziționării serviciului sau produsului pentru care vă exprimați nemulțumirea;
Doar în cazul respectării elementelor a) – e), comunicarea privind nemulțumirea dvs. va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 3 zile lucratoare.
Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei noatre prin aceste acțiuni.
Consumatorul / Clientul / Utilizatorul este de acord că orice pretenție sau dispută referitoare la site-ul nostru va fi reglementată de legislația din România, fără a ține seama de dispozițiile privind conflictele de legi și sub jurisdicția exclusivă a instanțelor Ploiești.
Litigiile pot fi soluționate pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente. De asemenea, se poate folosi și SOL (platforma de soluționare on-line a litigiilor). Link-ul este prezent pe site.
Totodată va informam că consumatorii persoane fizice pot adresa eventualele nemultumiri către Autoritatea Națională de Protecția a Consumatorilor. Link-ul este prezent pe site.
MODALITATEA PRIVIND SESIZAREA AUTORITATII PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR
În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu LABORATORUL DE FIRME, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie. Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal. Reclamaţiile şi sesizările adresate ANPC pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.
Versiune 21 nov. 2023